Malý okruh okolo Maršova

• nenáročná, vhodná pro pěší, kolo, kočárek
  • délka trasy je 10 km

Trasa začíná u Penzionu IRIS, kde půjdete po modré značce. Po 100 metrech se  silnička rozdělí vpravo  směr Horní Albeřice a modrá značka míří vlevo kolem stájí koní.Jděte po modré značce, /silničkou se budete za pár hodin vracet/.V tuto chvíli se cesta začne vlnit, takže chvíli půjdete po rovině a chvíli do mírného kopečka. Za poslední chalupou se postupně ztratí asfaltka a Vy vstoupíte konečně do lesa. Jako  znenadání se před Vámi v lese  zjeví nově zrekonstruovaná kaplička.Odtud  začne  cesta opět stoupat  až k Lysečinské boudě.Zde je možno občerstvení a získání pěkného turistického razítka do Vandrbuchu.od Lysečinské boudy se vydejte vpravo po červené značce směr Horní Albeřice. Cestou Vás čekají výhledy do kraje a také stará Vápenka, kde je expozice KRNAPu. Za ní neopomeňte navštívit také Albeřickou jeskyni, která je k vidění sice jen od zábradlí, ale stojí zato ji vidět. Dále pokračujte do centra osady, kde se nachází bývalá Hasičárna, dnes restaurace s ochotným a vstřícným personálem.V Albeřicích opustíte červenou značku a dále pokračujte po silnici a po 2 kilometrech dojdete zpět do Horních Lysečin a k Penzionu IRIS. V nohách máte 10 kilometrů.